کاربرگ کلاسی 1 ( مربوط به درس 1)

سلام دوستان خوبم 

وقتتون بخیر ???? 

کار برگ کلاسی مربوط به درس 1 

1- یکی از سنت های خوب برای یک علوم انسانی خوان فعال و کنشگر خلاصه کردن متون و مطالبی است که می خواند تا به وسیله خلاصه کردن بتواند:

* مهارت نوشتن و انتخاب واژگان را در خود تقویت کند.

*مطالب را دسته بندی شده  و طولانی مدت به ذهن بسپارد. و در مواقع لزوم از آنها استفاده کند.

* ایده اصلی متن را دریابد و سایر محتویات در راستای تقویت این ایده اصلی را نیز شناسایی کند . 

* نکته مهم : در خلاصه نویسی بنابر گزیده نویسی نیست بلکه تلاش می شود چکیده ای از تمام محتوای متن بیان شود به تعیبیر بهتر خلاصه کردن یک متن به معنای گرفتن عکس از یک متن در مقیاسی کوچکتر است . 

پس با این اوصاف این سنت مهم و کار راه انداز بخشی از فعالیت های مهم هر درس ما رو تشکیل می ده . 

پس از از این هفته شما عزیزان روز های سه شنبه  یعنی سه روز پس از روز کلاسی  مون تا  ساعت  21  خلاصه درس رو برای بنده  می فرستید . این هفته استثنائا تا روز جمعه  4 مهر ساعت 17 فایل مربوط به خلاصه درس 1 را ارسال بفرمایید.

2- دوستان خوبم پس از مطالعه دقیق درس و تسلط بر اون  کاربرگ های زیر را پاسخ بدین . برای پاسخ های خلاقانه به این کاربرگ ها نیاز به تامل و وقت دارید .پس با عجله پاسخ ندید و روشون خوب فکر کنید . 

کاربرگ 1 : برای هریک از نقش های نماینده مجلس و گردشگر سه نمونه کنش مرتبط با نقش هایشان بیاورید و پیامدهای ارادی (وابسته به خود و دیگری) و غیر ارادی یکی از کنش های نام برده تان را نیز بنویسید.

کاربرگ 2 : سه نمونه از کنش های اجتماعی ما که مرتبط با فضای کرونایی جامعه مان هست را بیان کنید . و پیامد های این کنش ها را نیز بنویسید.

3-  فعالیت مربوط به فایل متن مرتبط با " خلاقیت جامعه شناختی " که در موردش جلسه قبل توضیحاتی دادم رو موکول می کنم به جلسه بعدی ان شاالله . 

مهلت ارسال کاربرگ ها : جمعه 4 مهر ماه ساعت 17 

خوب ممنونم از توجهتون - ببینم چه می کنید ....????